26 Nisan 2014 Cumartesi

Bahar örgülerimden İLK'i

Normalde tığ işinde çok iyi değilimdir.Ama heves ettim ya işte örücem bende çünkü renkler cıvıl cıvıl.Hemen başladım ve bitirdim hatta dün giydim bile :))
Örgüm bittiği an beni stres sardı ee ne örücem şimdi ben.Bi sıkıntı bi sıkıntı sormayın gitsin.Gittim tekrar yün aldım kendime sizinle sonra fotoğrafınıda paylaşırım.
Bu acemi işi olduğundan baya düz bişi oldu :)) inşallah zamanla daha da ilerletirim kendimi.Şunu da ilave etmeden geçemicem tığ işini de kendi kendime öğrendim.Kimse nasıl yapılır göstermedi.Nasıl oluyor bu bilmiyorum ama örgüyle o kadar haşır neşir oluyorum ki sanırım bu yüzden gördüğüm bişeyin modelini çıkarabiliyorum kolayca.Ama tabi burda modelin kolay olması da önemli :P Ne de olsa ben hala acemiyim.

Havaların güzelliğinden hemen hemen her yazımda bahsediyorum.Şimdi yine bahsedicem bu hava bu kadar güzelken arkadaşım Nurgül'ün kızım evde oturma çık yürüyüş yap sözleri hep kulağımda yankılanıyor sanki o benim yanımda da sürükleyerek dışar çıkartıyor.Sözleri o derece kulaklarımda :))
Bende yürüyüşe çıkmayınca kendimi kötü hissediyorum.Bugünde çıkayım bari malum dünkü börek pastaları hala yediğim için vicdanımı rahatlatıp onları eritmem şart:)
Size bol enerjili mutlu günler diliyorum :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder